Please Don´t Steal My Money

Mitt kort har tydligen blivit "skimmat" så nu har jag fått ringa och spärra det och jag blev bajsorolig för jag har alltid alldeles för mycket pengar på kortet, I-landsproblem jag vet. Så nu ska jag äntligen starta upp ett nytt sparkonto jämsides med mitt vanliga så jag kan känna mig lugn. Jävligt jobbigt bara att jag måste låna pengar av pappa i en vecka tills mitt nya kort kommer, jag har inte lånat pengar av mina föräldrar sen jag var typ 11 kanske? Jag lever i en lite dysfunktionell familj, min mamma snodde till exempel 10 000 av mig förra året. Efter det var jag väldigt snabb med att fixa nytt konto.

Jo jag svammlar om helt onödiga och tråkiga saker. Puss!

/S


Kommentarer
Postat av: Sigrid

va? snodde hon pengar från dig? vad oschysst.

2008-05-03 @ 11:31:07
URL: http://sigrids.se
Postat av: S

Jo, som sagt en något dysfunktionell familj.

2008-05-03 @ 12:26:33
URL: http://shoppingtrion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0