Önskelista Maj

Jeansskjorta - Den här tjejen gjorde det så jäkla bra så nu vill jag med!

Parfym - Fräscha, lätta parfymer som luktar som sommarnätter på västkusten.

Smycken - Det var med på förra månadens lista men jag behöver massa nya
                      eftersom jag ska börja jobba i en smyckesaffär.

Klänningar
- Det var också med på förra listan men inför sommaren så kan man
                        aldrig få för många klänningar. Jag vill fortfarande ha slappa,
                        färgglada och gärna väldigt kvinnliga med roliga skärningar och lite
                        spetsigt, sött, flickigt.


Sandaler
- Flipflops, kilklackar, färgglada.

ASOS är farligt farligt...

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0