Måndag

Idag var jag i slottskogen med ungdomsaktivisterna i Amnesty Göteborg. Vi grillade och spelade brännboll och lekte dunkgömme. Och så åt vi hallonbåtar. Det var galet trevligt. Jag älskar att leka precis som man gjorde när man var liten.

Idag hade jag också en redovisning om klimakteriet. Jag, Malin och Felicia hade gjort en film där vi visade vanliga symtom under "övergångsperioden". Jag fick spela "Alice i Klimakteriet" som svettades kopiöst och som inte kunde hålla tätt. Vi la disksvampar under armarna på mig och så blev "svettfläckarna" stora som fotbollsplaner. Nästan.

/S

Kommentarer
Postat av: Lia

FIN DAG WAOW! ! !

2008-05-27 @ 22:21:40
URL: http://lijja.blogg.se
Postat av: Louise

Vill Du bli min veckans gästbloggare? Klicka dig in på min blogg och läs mer om hur lätt du kan få ditt inlägg publicerat på Lagunabeach.blogg.se, hihi

2008-05-28 @ 23:44:59
URL: http://lagunabeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0