Kriterier

image313
Flickr

För ett par veckor sedan så satt jag och några kompisar och skrev ner några kriterier för en potentiell framtida pojkvän till mig. Jag har aldrig haft och ibland känns det som om jag aldrig kommer att ha ett seriöst förhållande. Men vad gör det om hundra år?

Kriterierna var i alla fall dessa.

-Han ska vara snäll.
-Han får aldrig röka i bilar.
-Han ska inte ha gått fordonsprogrammet på gymnasiet.

Som ni ser så är jag inte speciellt kräsen. Men om jag får drömma så skulle han ha mörka lockar och världens finaste flin. Han ska spela ett instrument och får gärna väcka mig på morgonen spelandes. Han får gärna vara lite neurotisk också så jag själv känner mig lugn och harmonisk. Men snäll, det är nog ändå det viktigaste.

/S

Kommentarer
Postat av: sandra

de var inte många kiterier.. jag har 1000 ggr fler hehe..du finner snart drömprinsen ska du se

2008-05-23 @ 13:28:05
URL: http://fashionbysandra.devote.se
Postat av: emma

Det låter ju överkomligt faktiskt. Fast oftast hittar man någon som inte alls passar in i mallen ändå. Men dna tre kriterier verkar värda att hålla sig till :) haha.

2008-05-25 @ 11:15:47
URL: http://isuspectowlsinthebog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0