Jag tycker synd om mig själv

I fredags till lördags så jobbade jag på 20h-festivalen i Gbg. Det var jättekul men när jag kom hem så var jag hur trött och småsunkig som helst efter att ha varit uppe och alert i 35 timmar. Det första jag gjorde hemma var att ställa mig i duschen. Där märkte jag att min högra fot var dubbelt så stor som min vänstra. Jag anade trubbel. Några timmar senare går jag på kryckor och penicillin och var tvungen att skippa party på kvällen. Det gör jätteont och jag klarar inte riktigt att gå på kryckorna heller för min vänstra handled krampar sig bajsmycket eftersom jag bröt den för två år sen och den läkte aldrig riktigt. Jaja, det är tur att jag kan hitta så här fina klänningar till vrakpriser som piggar upp mig :)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0