En Klänning Kompletterar Dig - En Kille Kan Du Leva Utan

image277
Åh se så fint bara! Alla är lite speciella. Alla är fina som satan. Alla vill jag ha. Från Forever21.

Dom är helt enkelt perfekta sommarklänningar och jag är kär i allihopa. När jag tänker efter så inser jag att jag faktist har känt mycket starkare känslor för kläder än killar. Är det något fel på mig? Jag blir oftare besviken på killar och dom finns inte alltid där för en som en klänning gör. En klänning kan vara din bästa vän. Den följer med på dom roligaste festerna och kompletterar dig. Om du tröttnar så är det bara att hänga den längst bak i garderoben tills du en dag inser att den är fantastisk igen. Så går det inte att göra med dom flesta killar.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0