Djuriskt

image272
HiStyley

Jag vill ha kläder med djur på. Jag tycker att tröjan på tjejen ovan är förfärligt fin och jag tror att det är vargen som gör det. Fast snyggast av allt tycker jag att det är med djuraccessoarer. Jag har till exempel ett par flamingo-öhängen och dom piggar upp det mesta.

När jag var i den åldern då man är förbi lindex barnavdelning men ändå inte riktigt redo för vuxenkläderna så tyckte jag att hästar på kläderna var det fulaste som fanns. Jag minns att barnkläderna dröste med enhörningar och glitter. Nu har jag inget emot vare sig enhörningar eller glitter.

/S

Kommentarer
Postat av: Sannah

Hej! Vill du ha en ny design? Gillar du någon av dom 2
i inläggen på min blogg? Skriv i så fall en kommentar så kanske just du får en! :)

2008-05-17 @ 19:59:03
URL: http://saanzil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0