Ångest

Jag har ett arbete i psykologi som ska vara färdigt på torsdag. Jag har inte börjat skriva än. I morse var jag på biblioteket och tänkte läsa i lugn och ro. Hela stället var packat med barn som sjöng om kottar och pinnar och bollar. Jag gick därifrån.

På måndag har jag en anställningsintervju. Jag måste ta med mig referenser. Jag har inga referenser. Min gamla chef på luftfartsverket tycker inte om mig och min nuvarande chef kommer inte ihåg vad jag heter.

Jag måste beställa tid på ungdomsmottagningen för att testa mig mot könssjukdomar. Tydligen borde man använda kondom.

Lösning - Plugga, Ljug, Lev i celibat!





Kommentarer
Postat av: S

SVAR: Ja, visst får man ångest! Tack så mycket, detsamma :)

2008-05-17 @ 18:42:26
URL: http://caso.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0