Underbart vårväder...inte!

Kom precis hem från min praktikplats, ett stort hotell i grannstaden, jag är på deras ekonomiavdelning. Idag var det andra dagen och en sak jag har lärt mig är att jag INTE vill jobba med ekonomi i framtiden! Usch! aja... efter att jag hade slutat gled jag in på Gina Tricot och hittade ett riktigt fynd, de sålde ut alla bikinis för 15kr/delen. Så jag köpte en svart gammal hederlig trekantsbikini=) Det kommer förmodligen upp en bild senare. Nej nu måste jag rusa! Ha det!:D

//E

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, en svart trekant borde vara allas rätt, haha

2008-03-18 @ 18:00:07
URL: http://juuliee.blogg.se
Postat av: Caroline

Sicket fynd! Vad kul :)

2008-03-18 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0