smått och gott!

image76image77
(Närbild på låset) tycker det är så roliga och öppna ;D


image78


Idag har jag varit ledig, riktigt skönt=) så jag träffade upp E efter att hon slutade extra tidigt från sin prao.
Så vi tog oss en snabbis runda i några affärer och jag fick köpt:

Svart liten party väska från Lindex 199 kr
Guldiga armband(till vänster) från H&M 49 kr
Guldigt/svart brett armband från H&M 59 kr

Men fick armbanden lite billigare för jag blev medlem i H&M och det tycker jag alla ska göra som shoppar ofta där. För ni får erbjudanden och rabbater med mera om ni är medlem, vilket aldrig är fel! Nu ska jag iväg igen och sola solarium för att förbättra gårdagens färg =) ha en härlig kväll!

//L

Kommentarer
Postat av: Josefine

Armbanden var superfina! Dom måste jag spana in :D

2008-03-20 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0