Påskgodis och ansiktsmask:)


image67
Hello allihopa=D Härligt påskväder vi har!... haha eller inte!

Idag var det den tredje dagen på min praktikplats och det var också dags för "påskfika" tydligen något de gör varje år så chefen babblar på om företagets framtid och de anställda får med sig en liten present, idag iform av ett påsk och en skiva:) Och gissa vem mer som fick ett påskägg?... JAG:D tjohej! en goodie bag;) dock bara med ett påskägg i men ändå!, ett halvt kilo godis säger väl ingen nej till såhär en onsdags eftermiddag?;)
När jag hade slutat runt 15:00 tog jag en sväng på stan och sen tog jag bussen hem.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan blir det ansiktsmask och mys.

Jag kan verkligen rekomendera denna ansiktsmask ifrån Dermalogica, Skin refining mask heter den och är superbra mot oren hy samtidigt som den är väldigt mild! ungefär 360kr kostar den tror jag, och det är den verkligen värd med tanke på att den är så dryg!
Ha det bra!

//Eimage64image68

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0