Nya Skönhetsprodukter

Jag hade matteprov idag. Andragradsfunktioner. Jag ser fram emot ett IG i
Matte B.

Jag var tvungen att pigga upp mig lite efter provet så jag gick till Kicks och kom hem med en liten men ack så fylld påse.

image72
Innehållet bestog av...


image73
Världens bästa mascara enligt mig, MagnaScopic, Estèe Lauder


image74
Beauty Flash Balm och Eye Revive Beauty Flash, Clarins

Min gamla beauty flash håller på att ta slut så jag passade på att köpa
en ny och testa den för ögonen.


image75
Ridgefiller (tar bort ojämnheter och gula missfärgningar), Depend
Nagellack i färgen "IZMIR", Mavala
Mallar för fransk manikyr, Depend
Lösnaglar, Depend


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0