Gårdagen=)

image15

Jag var med L i Gbg på dagen och SHOPPADE:) Jag köpte en kofta, en klänning och ett halsband och L köpte ett par jeans, 2 tröjor och en kofta, det kommer bilder senare:)
Sen när vi skulle hem så var tåget så försenat så festhumöret bara sjönk... men vi mötte upp S på ICA, köpte mat ( Ost och rostbröd så vi kunde göra varma mackor:)), och godis. Sen gick vi hem och käkade framför melodifestivalen. När vi hade fått mat i magen blev vi genast piggare och satte på lite bra partymusik istället och blev partysugna ändå så vi åkte hem till en kompis och drack  och dansade där=)
Klockan 2 slutade kvällen för mig och S, vi cyklade hem eftersom jag spydde och grejer. Jag vaknade senare, närmare bestämt kl 6:30!! av att L ringde på dörren:P Sen somnade vi!

........Och idag mår vi sådär...:P

//E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0