=)

image59

Nu ska jag iväg och sola solarium och hoppas det ger färg (gjorde inte det sist:/) så man ser lite vårfräsch ut. Sedan ska jag färga mitt hår med L'oreal casting, färgen brun 89 kr på kvantum =).Har haft den förut och kan verkligen rekommendera den tonningen. Den ger håret fin glans och sliter ingenting på håret, och så blir det väldigt naturligt. Fast en nackdel är att den blir lite mörkare än vad man vill ha (de gör de flesta hårfärgerna/tonningarna tycker jag), så man får sattsa på en ljusare ton än vad man vill ha. Jag själv vill ha mitt hår mörkbrunt och kör då på brun och det brukar bli bra :P Ha en bra dag! ut  i snön, för snart är den borta och det kommer ta en lång tid tills den är tillbaka! skönt!
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0