Dagens Shopping


Vi tog en liten tripp idag. Det blev inte alls så mycket shopping men det är ju alltid kul att hitta på saker tillsammans med mina brudar. Jag köpte i alla fall en supersöt, randig body, ett par svarta skor (på rea!) och tre fina par örhängen. Smycken är så jäkla svårt att fota, speciellt när det inte är dagsljus så det skippar vi denna gång.

image117
Blå/Vit-Randig Body, GinaTricot 129kr

Min första body! Jag älskar den! Helt bedårande i supersöta färger :D


image118image119
Svarta skor, Bianco Då - 800kr, Nu - 250kr

Jag var egentligen lite osäker på skorna men det är alltid bra att ha lågklackade, lite finare vardagsskor. Det är så lätt att man hamnar i "Converse-träsket" och till slut kan man inte tänka sig att bära något annat. Även fast det är jättefint med Converse också och jag är helt beroende av alla mina par.

Sammanfattning - En jäkligt bra dag!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0