20 Frågor

Idag har jag inte haft ett liv, vilket märks då jag skrivit extremt många inlägg idag. Jag har mest pratat i telefon, ätit, sovit och målat naglarna. Men det är ju skönt med riktigt slappa dagar också. Det ska man ha ett par av när det är lov!

Ålder? 17, härlig ålder där.
Humör? Bara bra :D
Dagens klädsel? Det här.
Favoritgodis? Choklad skulle jag aldrig förneka.
Värsta ätbara? Nåt som fortfarande lever. Jag äter inte ens döda saker då jag är veggo.
Favoritplats? Bara jag är med människor jag gillar så spelar det ju ingen roll. Men just för sakens skull så kan det få vara på en brygga, en solig sommardag.
Höger- eller vänsterhänt? Högerhänt.
Musik just nu?
Hästpojken är på lite lågt i bakgrunden.
Hur många kuddar sover du med? Minst tre, jag måste ha två under huvudet och minst en att ligga och krama.
Dricker du helst saft eller alkohol? Alkohol, ge mig.
Favoritväder? Varmt och Soligt!
Favoritfilm? Åh, jag gillar allt som lämnar eftertryck. Gärna med vackra miljöer.
Morgon eller natt? Under sommarhalvåret är jag en nattmänniska och under vintern så är jag en morgonmänniska.
Vad sa du senast? "Ha det så bra, puss" i telefon.
5 saker att ta med till en öde ö? 5 kompisar då! Gärna E, L, och tre heta killar!
Spelar du nåt instrument? Nej, jag önskar att mamma hade tvingat mig att börja som ung.
Spara eller slösa? Jag kan allt vara både och men jag faller lätt för frestelser.
Kommer du ihåg din första kärlek? Jo, men jag tror inte att kärleken har drabbat mig på riktigt än. Fast det är så typiskt mig att förneka allt när det tagit slut.
Har du en besatthet? Har inte alla det?
Tror du det är möjligt att vara trogen samma människa för alltid? Dum fråga där, allt är väl möjligt bara man vill. Det finaste är människor som varit kära hela livet tycker jag.



Nu får vi hoppas att både E och L kan tänka sig att göra något liknande. Puss!

/S





Kommentarer
Postat av: Nathalie

görså, supergott :)
godnatt!

2008-03-24 @ 23:35:44
URL: http://carvalho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0