"Din mamma är så fet att hennes skärp kallas ekvatorn"

Igår hade jag hur tråkigt som helst, höjdpunkten var när Johan skickade skämtet "Din mamma är så fet att hennes skärp kallas ekvatorn". Det borde ju säga nåt om hur min kväll var. Jag fick i alla fall klart allting med deklarationen. Skönt. Nu kan jag börja gå och längta efter dom pengarna också.

Idag har jag fixat naglarna, det är typ allt. Och så har jag pratat med E i telefon. Vi funderar på en tripp till västkusten över Valborg. Det kan nog bli riktigt partaj hos en kompis vars hela källare är full av sprit. Jag längtar. Förra helgen var den första nyktra på det här året och nu har det blivit två helger i rad. Det gäller att komma på fötter igen och festa som dom ensamma alkoholisterna vi är!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0